Verzending
Wij zorgen ervoor dat uw bestellingen u snel en veilig bereiken.

Discrete levering
Verpakking in ondoorzichtige envelop met kleefsluiting en zonder onderscheidende markeringen PingaOculto.

Ophaalpunten
Ontdek hoe u de bestelling bij het afhaalpunt kunt wijzigen door te klikken hier.

Besteldeadline
Bestellingen geplaatst vóór 16:00 uur (Spaanse tijd) worden dezelfde dag verzonden.
Verpakking in ondoorzichtige envelop met kleefsluiting en zonder onderscheidende markeringen PingaOculto.
Leer hoe u uw bestelling kunt wijzigen naar afhalen bij een afhaalpunt. hier.
Bestellingen geplaatst vóór 16:00 uur (Spaanse tijd) worden dezelfde dag verzonden.
Verzendtypen
Spanje
Schiereiland

Dringend 24 uur

Spoed 24 uur - Voor 14:00 uur

Spoed 24 uur - Voor 10:30 uur

Spoed 24 uur - zaterdag

Spoedlevering 24 uur contant bij aflevering

Afhalen in de buurt - Winkel in Madrid
Balearen

Spoed 48-72 uur

Spoedlevering 48-72 uur contant bij aflevering
Canarische Eilanden

Standaard 2-6 dagen

Spoed 48-72 uur
Ceuta en Melilla

Standaard 2-6 dagen
Portugal

Dringend 24 uur
Europa

Standaard 2-5 dagen

Spoed 24-48 uur
Rest van de landen

Standaard 7-14 dagen

Spoed 2-7 dagen
Veelgestelde vragen
De kans is groot dat we naar uw land kunnen verzenden, omdat we naar vrijwel elk land ter wereld verzenden. Om dit te bevestigen, kunt u uw bestelling online plaatsen. Als er bij het invoeren van uw afleveradres geen verzendopties beschikbaar zijn, betekent dit dat we niet naar uw land verzenden.
Hieronder vindt u de dagen waarop wij niet verzenden:
- Januari 1
- Januari 6
- 17 april
- 18 april
- Mei 1
- Mei 2
- Mei 15
- 25 juli
- 15 augustus
- November 1
- November 10
- December 6
- December 8
- December 25
Wat betreft de uiterste verzendtijd: bestellingen die vóór 16:00 uur (Spaanse tijd) worden geplaatst, worden dezelfde dag nog verzonden.
Houd er rekening mee dat bestellingen die na dit tijdstip worden geplaatst, de eerstvolgende werkdag worden verwerkt.
U ontvangt een e-mail met als onderwerp 'Uw bestelling van PingaOculto is verzonden!" of "Opmerking toegevoegd aan uw bestelling..." met de link en het trackingnummer. Als u het niet binnen 24 werkuren na het plaatsen van uw bestelling heeft ontvangen, neem dan gerust contact met ons op.
Ja, u kunt uw bestelling ophalen in onze winkel in Madrid, Spanje. Wanneer u uw bestelling plaatst, dient u een adres op het Spaanse vasteland op te geven, zodat u de optie voor afhalen in de winkel kunt selecteren. U ontvangt een e-mail zodra uw bestelling klaar is.
Voor bezorging bij een afhaalpunt dient u hierboven op deze pagina eerst te controleren welke vervoerder uw bestelling zal bezorgen.
- Als je bestelling wordt bezorgd door GLS of UPS, ontvang je een e-mail wanneer deze is verzonden of klaar is voor bezorging. Je kunt een afhaalpunt in de buurt van het opgegeven adres selecteren. Je kunt de GLS Afhaalpunten en UPS-afhaalpunten.
- Als uw bestelling via het postkantoor wordt bezorgd, moet u het adres van het postkantoor opgeven. Postkantoor en geef in het veld "Ordernotitie" aan dat u het naar het postkantoor wilt laten sturen.
U dient zo spoedig mogelijk contact met ons op te nemen via een van onze communicatiekanalen, zodat wij het adres in ons systeem kunnen aanpassen. U kunt ze raadplegen door te klikken hier.
Bij ontvangst van uw pakket hoeft u niets te betalen, behalve:
Voor bestellingen die onder rembours worden betaald, is contante betaling vereist. Het is raadzaam om het bedrag gepast te betalen.
Voor verzendingen naar Spanje (Canarische Eilanden, Ceuta en Melilla) dient u de bijbehorende douanekosten te betalen. Deze zijn niet inbegrepen in de bestelprijs.
Voor zendingen naar landen buiten de Europese Unie dient u de geldende douane- en invoerrechten in uw land te betalen. Deze kosten worden niet vergoed.
De geschatte levertijden kunnen worden beïnvloed door onvoorziene gebeurtenissen, periodes met hoge vraag (zoals promotiecampagnes of de feestdagen) of feestdagen. In deze situaties kan de levertijd iets langer zijn. Wij adviseren u om uw bestelling vooraf te plaatsen.
Voordat uw pakket wordt bezorgd, ontvangt u een e-mail met een link waarmee u uw zending kunt volgen.
Als u niet thuis bent wanneer de koerier het pakket komt bezorgen, zoekt hij naar het beste alternatief. Uw pakket kan worden afgegeven bij een ophaalpunt bij u in de buurt, of er kan een nieuwe bezorging worden gepland voor de volgende dag. Vergeet niet om uw e-mail en sms-berichten te controleren, want u ontvangt meldingen van de provider.
Neem contact met ons op via een van onze contactmethoden door te klikken hier. Wij helpen u graag verder.
Controleer eerst de tracking van uw bestelling, de e-mails die u van de vervoerder hebt ontvangen en de sms-berichten. De kans is groot dat de vervoerder contact met u heeft opgenomen.
Er zijn drie voornaamste redenen waarom u uw pakket mogelijk niet hebt ontvangen:
- Douane: Er is een betaling door de douane nodig om uw bestelling te ontvangen. Ga naar de website van de vervoerder en volg uw bestelling met uw trackingnummer om tot betaling over te gaan.
Onjuist adres: Wij raden u aan te controleren of het adres dat u bij de aankoop heeft opgegeven, correct is.
Mislukte afleverpogingen: Vervoerders doen maximaal twee afleverpogingen. Na deze periode wordt het ingeleverd bij een inzamelpunt.
Indien wij geen contact met u hebben kunnen opnemen en er meer dan 7 werkdagen zijn verstreken sinds de eerste bezorgpoging, starten wij met het retourneren van het pakket naar ons kantoor. Wij adviseren u om uw sms-berichten, oproepen en e-mails te controleren om te verifiëren of de berichten van de provider daadwerkelijk afkomstig zijn.
Indien een bestelling om redenen buiten onze macht niet geleverd kan worden PingaOculto en er meer dan 7 werkdagen zijn verstreken sinds de eerste bezorgpoging, wordt het pakket teruggestuurd naar onze magazijnen. In dat geval storten wij automatisch het volledige bedrag van uw bestelling terug, exclusief de verzendkosten.